Tuesday, July 7, 2009

Life as Sales in My Fuckin Company


Semasa interview dalam bulan 2 aku di tawarkan jawatan sebagai sales, tetapi bertukar ke bahagian technical pulak masa kerja. sungguh melucukan.
bak kata pepatah
dari nasi bertukar menjadi chicken chop.
macam tu la life.
dan sekarang sudah bulan 7 (july)
company menghadapi krisis kewangan yang agak kronik
asyik dapat advance,memang menyedihkan.
nak bayar segala hutang pun susah.
sedih betul la aku ni.
tapi bukan aku seorang
satu company semua nazak
semalam 6 julai 09, boleh pulak selipar aku di curi di depan office.
memang setan mother fucker la kan.
sape yang curi,akan ku sumpah jadi bapok ade tetek satu.
macheebai betul &#@$(*^...
tak sabar menunggu hari ahad ni
bertemu kekasih yang lame aku tak jumpe..(padahal baru seminggu lebih)
tapi di sebabkan rindu yang teramat,mmg aku tak sabar nak jumpe..
i miss you my hunny.


No comments:

Post a Comment