Monday, July 13, 2009

Minggu ke 3 bulan July



Aku dalam bilik technical dk office aku..
menggunakan leptop faizal untuk mengarang post yang tah ape-ape ni..
program hari amatlah sengal di sebabkan kewangan yang langsung tak kick the fucking chair..
berkubur la aku dkt office yang serba kekurangan ni
nk buat kerja pun tak boleh sebab cikgu yang patut aku contact tengah ade kelas sekarang ni..
baru lepas aku call beloved hunny dew aku,
mengarut sebentar bersama tersayang..
hahahha
ape aku melalut ni di hari isnin yang serba kekurangan
malam ni jamming pukul 10mlm di shah alam kota melayu elite..
terpaksa aku meminjam dekat orang tua aku dalam rm20 untuk minyak+jamming..
gig semakin hampir, hati semakin berdebar..
sudah lama aku tak perform..
maybe oke dan tak oke..
hopefully ok la kan..
sekarang ni harapkan rokok balut aje,marlboro sudah aku tak mampu buat mase sekarang ni..
diharapkan minggu ni dapat la gaji yang tah ape2..
tadi baru aku tengok accident dkt selayang, no plate kerete 2 macam leh main TOTO aje rabu ni..
hahahaah
no plate : 8*58 :D
amik big rm1 cukup
tapi tak boleh sebab judi itu haram
tak kan aku nk makan makanan dengan duit haram?
ishk...ishk...ishk...
insaflah wahai kawan-kawan yang memakan duit dari kerja haram..
tempatmu juga di neraka jahanam..
PDA aku kenapa la x boleh nk bluetooth
baru je flashkn ke Windows Mobile 6.1 TouchFlow skali
so far xde masalah
cume bluetooth sahaje..
masalah betul
ishk3...
lapar la pulak
makan dkt rumah sudah
heheheheehe
pengajaran untuk hari ini
relex dulu,duit boleh di cari,antara halal dan haram..
pikir la sendiri..dosa anda yang tanggung..

Mari kite melayan video clip terbaru dari The Gathering dengan vocal baru dkt atas neh

1 comment:

  1. ye judi itu haram. bagus :)

    n pasal pda tu padan muke :P sape suruh tak dgr cakp.
    HAHAHA

    ReplyDelete